Бугарија ќе произведува борбени возила за 5 милиони евра
Борбени возила за минимум 5 и 150.000 квадратни метри производна површина. Завршената година е повеќе од планираното. Портфолиото во развој и амбиции за нови и нови клиенти во сефот на националната и кооперативна цигана на 5 континенти. Меѓународната оклопна група (IAG) направи голема нарачка во фабриката во Бугарија, чија цел е да стане клучен играч за континуираната безбедносна експанзија на меѓународниот производител на оклопни возила.
Компанијата на г-дин Антон Цефов официјално го отвори бугарскиот дом на претседателот Пимен Падев, а на церемонијата стана јасно дека сите производи се произведени градот Црна Гора, милиони Европејци почнуваат да го напуштаат Бигац
„Ќе го произведуваме целиот асортиман на IAG машини во Бугарија. Мојата амбиција е еден ден да ја направам оваа најголема фабрика во светот. Првата ќе се произведува во Бугарија - вклучувајќи го и најновото воено возило „PILA 8x8“, PILA 4x4, Gurdian. Htreme со заштита од мини, мултифункционалниот пикап Ford F350, потпишан d-p Ctef пред Moneu.bg.
ИАГ, исто така, влегува во безбедното засолниште, бидејќи веќе обезбедува заштитени дронови за медицински операции и извидување на бугарска страна. Тој беше демонтиран и инсталиран на авион со далечински управувач.
Универзалниот „предводник“ на IAG е пешадиското борбено возило „Pila 8x8“. Го исполнува стандардот за тенкови на НАТО STANAG 4569, носи до 11 војници во целосна борбена опрема, се движи до 105 km/h. Неговата употреба автоматски ги вклучува моторот и моторот, но можни се различни конфигурации.
„Цената на „Pila 8x8“ може да биде над 5 милиони евра, но може да достигне и над 10 милиони евра во зависност од спецификациите“, велат од компанијата за Moneu.bg.
Обезбедува сеопфатни транспортни перформанси за сите видови OOH, HATO, Bündecvepa и други видови возила. Покрај ова, IAG произведува заштитени транспортни возила за привремени цели, како што се за потребите на пиштолот Инкако, за жито и ара и за тактички цели. Тоа го бараат и меѓународните организации.
Изведувањето на овој тип на техника е високо специјализирана работа, за која наоѓањето инженерски пепконал не е толку лесна задача. Фабриката во Бигац започна со тим од околу 50 специјалисти и планира да ангажира најмалку 300.
„Бидејќи е тешко да се најде таков талент, имаме амбиција да ангажираме такви бугарски специјалисти и да создадеме експертиза во градот. Склучивме договори со постари граѓани bni установи и техничари и млади специјалисти“ почнуваат од ИАГ барем уште еден можен град - во Цимитли, каде што ќе биде сместена фабриката на компанијата. „Поентата е поставена, сцената е наша, но првите чекори се последни“, скратени зборови за моментот од Меѓународната оклопна група.