Бугарија очекува над 70 нови возови
Гвоздеиков рече дека се надева дека сите договори ќе бидат потпишани до средината на септември
Четири дена откако министерот за транспорт побара промена на раководството на Националното претпријатие за железничка инфраструктура поради недоволна безбедносна контрола и чести инциденти на железничката инфраструктура - нема поднесени оставки. Георги Гвоздеиков денеска коментира дека брзите линии што се градат кај нас веќе не се брзи. И синдикатите изразија загриженост дека во Бургас ќе може да се стигне за 3 часа само во следната деценија.
Морален чин оставен на нивната совест - вака министерот за транспорт ги коментираше бараните оставки од раководството на НЖИ, но од таму и денеска одбија да коментираат дали ќе ги дадат.
Георги Гвоздеиков, вршител на должноста министер за транспорт и врски: „Еден извршен директор во приватна компанија - дали тоа би било соодветно?
Проблемите во железничката инфраструктура траат со години. Досега нашата земја мораше да има барем една линија - онаа од Софија до Бургас, која ќе овозможи брзина од 160 километри.
Георги Гвоздеиков, в.д. министер за транспорт и врски: „Нема начин, искрено да ви кажам, возовите да се движат само со 160 километри на час, бидејќи технологијата веќе дозволува таков воз да се движи со 300 километри на час.
Неколку години подоцна и неколку милијарди апсорбирани во различни европски програми - линијата сè уште не е факт.
„Се сомневам дека ќе бидат завршени до 2026 година. Тие до 26-та станица во Софија, овде мостовите на Елин Пелин, Костенец, Вакарел, се сомневам дали тоа ќе се случи до 2030 година - ќе биде успех“, рече инженерот Петар Бунев. претседател на Синдикатот на железничарите за БНТ.
Министерот за транспорт констатира голем број на пропуштени можности за развој на железничката инфраструктура и немање стратегија - како тоа треба да се случи:
„Затоа што е ненормално да се апсорбира, денес да аплицираш за проектите, да ти одобруваат милијарди, а не можеш да си ги средиш документите за 5 години.
Гвоздеиков рече дека денеска е отворена последната процедура за нови возови:
„Силно се надевам дека до средината на септември ќе ги потпишеме апсолутно сите договори и Бугарија ќе има меѓу 70 и 80 сосема нови возови.
Со зачестените проблеми освен со патниците, железницата не е атрактивна ниту како работодавач бидејќи има 1.300 слободни работни места.