12 јули 2025
• од Станча Јаќимовски
Аеродромот во Софија е на чекор до голема авијациска победа – воспоставување директна линија до САД, поточно до Њујорк. Над 50.000 патници годишно патуваат помеѓу Софија и САД, но досега тие мораа да патуваат преку европски хабови како Франкфурт и Виена. Сега, со растечкиот интерес и ангажман на управата на аеродромот во Софија, шансите за директна врска стануваат сѐ пореални.
Извршниот директор на аеродромот, Хесус Кабајеро, потврдува дека веќе се водат активни разговори со американски авиокомпании како Delta и United Airlines. Целта? Да се искористи постојниот патнички капацитет и да се овозможи директна и удобна авионска врска преку Атлантикот.
„Имаме пазар, имаме интерес – сега треба да ги убедиме авиокомпаниите“, вели Кабајеро. Главната пречка засега е глобалниот недостиг на нови авиони, но со јасна бизнис логика и постојан притисок, Софија може да го добие она што го заслужува.
Амбициите на аеродромот во Софија не застануваат само на САД. Раководството гледа подалеку – кон трансформација на Софија во регионален воздушен хаб за Балканот и Источна Европа. Наместо класичен хаб со централизирана авиокомпанија, Софија гради нов, модерен модел – флексибилен, со нискотарифни превозници како Ryanair и Wizz Air и со новиот Терминал 3, дизајниран за брзи врски без губење време.
Една од клучните цели е подобрување на поврзаноста со балканските метрополи – Скопје, Сараево, Тирана и Букурешт. Иако се географски блиски, меѓу овие градови и Софија сѐ уште нема доволно директни авиолинии. Аеродромот работи активно со институции и авиокомпании за да ги направи овие рути поодржливи и достапни.
Како што потенцира Кабајеро: „Од Софија до Варна се патува 6 часа со кола, а само 30 минути со авион. Потенцијалот е очигледен.“
Сепак, иако има инфраструктура, предизвик останува недостигот од квалификуван персонал – особено возачи на автобуси и наземен персонал. Решението? Активно се ангажираат кадри од странство и се вложува во нивна обука и сертификација.
Аеродромот во Софија не само што гледа напред – туку чекори со сигурност кон својата иднина како модерен, флексибилен и регионално значаен аеродром. Со директни летови до САД на хоризонтот и јасна визија за поврзување на Балканот, иднината изгледа светла за сите патници од регионот.
Ненадминливи Понуди Дневно
4.8 (10276 рецензии)
Заштедете 152.00 ден
12 јули 2025
• од Станча Јаќимовски
Аеродромот во Софија е на чекор до голема авијациска победа – воспоставување директна линија до САД, поточно до Њујорк. Над 50.000 патници годишно патуваат помеѓу Софија и САД, но досега тие мораа да патуваат преку европски хабови како Франкфурт и Виена. Сега, со растечкиот интерес и ангажман на управата на аеродромот во Софија, шансите за директна врска стануваат сѐ пореални.
Извршниот директор на аеродромот, Хесус Кабајеро, потврдува дека веќе се водат активни разговори со американски авиокомпании како Delta и United Airlines. Целта? Да се искористи постојниот патнички капацитет и да се овозможи директна и удобна авионска врска преку Атлантикот.
„Имаме пазар, имаме интерес – сега треба да ги убедиме авиокомпаниите“, вели Кабајеро. Главната пречка засега е глобалниот недостиг на нови авиони, но со јасна бизнис логика и постојан притисок, Софија може да го добие она што го заслужува.
Амбициите на аеродромот во Софија не застануваат само на САД. Раководството гледа подалеку – кон трансформација на Софија во регионален воздушен хаб за Балканот и Источна Европа. Наместо класичен хаб со централизирана авиокомпанија, Софија гради нов, модерен модел – флексибилен, со нискотарифни превозници како Ryanair и Wizz Air и со новиот Терминал 3, дизајниран за брзи врски без губење време.
Една од клучните цели е подобрување на поврзаноста со балканските метрополи – Скопје, Сараево, Тирана и Букурешт. Иако се географски блиски, меѓу овие градови и Софија сѐ уште нема доволно директни авиолинии. Аеродромот работи активно со институции и авиокомпании за да ги направи овие рути поодржливи и достапни.
Како што потенцира Кабајеро: „Од Софија до Варна се патува 6 часа со кола, а само 30 минути со авион. Потенцијалот е очигледен.“
Сепак, иако има инфраструктура, предизвик останува недостигот од квалификуван персонал – особено возачи на автобуси и наземен персонал. Решението? Активно се ангажираат кадри од странство и се вложува во нивна обука и сертификација.
Аеродромот во Софија не само што гледа напред – туку чекори со сигурност кон својата иднина како модерен, флексибилен и регионално значаен аеродром. Со директни летови до САД на хоризонтот и јасна визија за поврзување на Балканот, иднината изгледа светла за сите патници од регионот.
Ненадминливи Понуди Дневно
4.8 (10276 рецензии)
Заштедете 152.00 ден
12 јули 2025
• од Станча Јаќимовски
Аеродромот во Софија е на чекор до голема авијациска победа – воспоставување директна линија до САД, поточно до Њујорк. Над 50.000 патници годишно патуваат помеѓу Софија и САД, но досега тие мораа да патуваат преку европски хабови како Франкфурт и Виена. Сега, со растечкиот интерес и ангажман на управата на аеродромот во Софија, шансите за директна врска стануваат сѐ пореални.
Извршниот директор на аеродромот, Хесус Кабајеро, потврдува дека веќе се водат активни разговори со американски авиокомпании како Delta и United Airlines. Целта? Да се искористи постојниот патнички капацитет и да се овозможи директна и удобна авионска врска преку Атлантикот.
„Имаме пазар, имаме интерес – сега треба да ги убедиме авиокомпаниите“, вели Кабајеро. Главната пречка засега е глобалниот недостиг на нови авиони, но со јасна бизнис логика и постојан притисок, Софија може да го добие она што го заслужува.
Амбициите на аеродромот во Софија не застануваат само на САД. Раководството гледа подалеку – кон трансформација на Софија во регионален воздушен хаб за Балканот и Источна Европа. Наместо класичен хаб со централизирана авиокомпанија, Софија гради нов, модерен модел – флексибилен, со нискотарифни превозници како Ryanair и Wizz Air и со новиот Терминал 3, дизајниран за брзи врски без губење време.
Една од клучните цели е подобрување на поврзаноста со балканските метрополи – Скопје, Сараево, Тирана и Букурешт. Иако се географски блиски, меѓу овие градови и Софија сѐ уште нема доволно директни авиолинии. Аеродромот работи активно со институции и авиокомпании за да ги направи овие рути поодржливи и достапни.
Како што потенцира Кабајеро: „Од Софија до Варна се патува 6 часа со кола, а само 30 минути со авион. Потенцијалот е очигледен.“
Сепак, иако има инфраструктура, предизвик останува недостигот од квалификуван персонал – особено возачи на автобуси и наземен персонал. Решението? Активно се ангажираат кадри од странство и се вложува во нивна обука и сертификација.
Аеродромот во Софија не само што гледа напред – туку чекори со сигурност кон својата иднина како модерен, флексибилен и регионално значаен аеродром. Со директни летови до САД на хоризонтот и јасна визија за поврзување на Балканот, иднината изгледа светла за сите патници од регионот.
Ненадминливи Понуди Дневно
4.8 (10276 рецензии)
Заштедете 152.00 ден