14 март 2025
• од Вардарски
Министерката за инфраструктура и енергетика на Албанија, Белинда Балуку, испрати јасна порака до Северна Македонија – време е да се исполнат обврските и да се заврши изградбата на Коридорот 8. Овој паневропски коридор, кој ги поврзува Јадранското со Црното Море преку Албанија, Северна Македонија и Бугарија, е од огромно значење за регионалната поврзаност и економскиот развој.
Според министерката Балуку, Албанија веќе го забрза процесот на изградба и на 14 март официјално ќе биде отворен тунелот Муриз, дел од автопатот што ги поврзува Тирана и Дебар. Ова е значителен напредок во албанската инфраструктура, кој има цел да ја зајакне регионалната соработка и да го олесни движењето на луѓе и стоки меѓу двете земји.
Министерката упати апел до македонските власти да ги исполнат своите обврски во изградбата на Коридорот 8, истакнувајќи дека ова не е само национален, туку европски проект што ја поврзува Албанија, Италија, Северна Македонија и Бугарија. Таа нагласи дека, иако Албанија го започнала проектот подоцна, напредува со побрзо темпо и очекува Македонија да покаже иста посветеност.
Балуку потсети дека подобрувањето на патната инфраструктура е клучен услов за европската интеграција и ги повика македонските власти да делуваат побрзо во реализацијата на овој стратешки проект.
Коридорот 8 е еден од десетте паневропски транспортни коридори, кој има за цел да обезбеди побрза и поефикасна комуникација меѓу Западна и Источна Европа. Основната траса на коридорот се протега од италијанските пристаништа Бари и Бриндизи, преку Драч, Тирана, Елбасан, Струга, Кичево, Гостивар, Тетово, Скопје, Куманово, Крива Паланка, Ќустендил, Софија, Пловдив и завршува во бугарските пристаништа Бургас и Варна на Црното Море.
Вкупната должина на коридорот изнесува меѓу 1.220 и 1.350 километри, а досега најголем дел од патната мрежа е модернизиран. Сепак, одредени делови, особено железничките врски, сè уште не се целосно изградени, што претставува предизвик за целосна функционалност на коридорот.
Северна Македонија веќе има започнато дел од изградбата, но останува прашањето за динамиката и роковите на реализација. Проектот за железничка поврзаност меѓу Бељаковце, Крива Паланка и Ѓуешево е во тек, но сè уште недоволно напреднат за да се овозможи целосно функционален транспортен коридор.
Со оглед на тоа што Коридорот 8 е еден од клучните фактори за регионалниот економски развој, успешната реализација на проектот ќе донесе бенефити не само за Северна Македонија, туку и за целиот регион. Дали македонските власти ќе одговорат на повикот и ќе го забрзаат процесот? Останува да се види.
Вигенин за Северна Македонија: Нема компромис со историјата и со правата на Бугарите
Ненадминливи Понуди Дневно
4.8 (10276 рецензии)
Заштедете 152.00 ден
14 март 2025
• од Вардарски
Министерката за инфраструктура и енергетика на Албанија, Белинда Балуку, испрати јасна порака до Северна Македонија – време е да се исполнат обврските и да се заврши изградбата на Коридорот 8. Овој паневропски коридор, кој ги поврзува Јадранското со Црното Море преку Албанија, Северна Македонија и Бугарија, е од огромно значење за регионалната поврзаност и економскиот развој.
Според министерката Балуку, Албанија веќе го забрза процесот на изградба и на 14 март официјално ќе биде отворен тунелот Муриз, дел од автопатот што ги поврзува Тирана и Дебар. Ова е значителен напредок во албанската инфраструктура, кој има цел да ја зајакне регионалната соработка и да го олесни движењето на луѓе и стоки меѓу двете земји.
Министерката упати апел до македонските власти да ги исполнат своите обврски во изградбата на Коридорот 8, истакнувајќи дека ова не е само национален, туку европски проект што ја поврзува Албанија, Италија, Северна Македонија и Бугарија. Таа нагласи дека, иако Албанија го започнала проектот подоцна, напредува со побрзо темпо и очекува Македонија да покаже иста посветеност.
Балуку потсети дека подобрувањето на патната инфраструктура е клучен услов за европската интеграција и ги повика македонските власти да делуваат побрзо во реализацијата на овој стратешки проект.
Коридорот 8 е еден од десетте паневропски транспортни коридори, кој има за цел да обезбеди побрза и поефикасна комуникација меѓу Западна и Источна Европа. Основната траса на коридорот се протега од италијанските пристаништа Бари и Бриндизи, преку Драч, Тирана, Елбасан, Струга, Кичево, Гостивар, Тетово, Скопје, Куманово, Крива Паланка, Ќустендил, Софија, Пловдив и завршува во бугарските пристаништа Бургас и Варна на Црното Море.
Вкупната должина на коридорот изнесува меѓу 1.220 и 1.350 километри, а досега најголем дел од патната мрежа е модернизиран. Сепак, одредени делови, особено железничките врски, сè уште не се целосно изградени, што претставува предизвик за целосна функционалност на коридорот.
Северна Македонија веќе има започнато дел од изградбата, но останува прашањето за динамиката и роковите на реализација. Проектот за железничка поврзаност меѓу Бељаковце, Крива Паланка и Ѓуешево е во тек, но сè уште недоволно напреднат за да се овозможи целосно функционален транспортен коридор.
Со оглед на тоа што Коридорот 8 е еден од клучните фактори за регионалниот економски развој, успешната реализација на проектот ќе донесе бенефити не само за Северна Македонија, туку и за целиот регион. Дали македонските власти ќе одговорат на повикот и ќе го забрзаат процесот? Останува да се види.
Вигенин за Северна Македонија: Нема компромис со историјата и со правата на Бугарите
Ненадминливи Понуди Дневно
4.8 (10276 рецензии)
Заштедете 152.00 ден
14 март 2025
• од Вардарски
Министерката за инфраструктура и енергетика на Албанија, Белинда Балуку, испрати јасна порака до Северна Македонија – време е да се исполнат обврските и да се заврши изградбата на Коридорот 8. Овој паневропски коридор, кој ги поврзува Јадранското со Црното Море преку Албанија, Северна Македонија и Бугарија, е од огромно значење за регионалната поврзаност и економскиот развој.
Според министерката Балуку, Албанија веќе го забрза процесот на изградба и на 14 март официјално ќе биде отворен тунелот Муриз, дел од автопатот што ги поврзува Тирана и Дебар. Ова е значителен напредок во албанската инфраструктура, кој има цел да ја зајакне регионалната соработка и да го олесни движењето на луѓе и стоки меѓу двете земји.
Министерката упати апел до македонските власти да ги исполнат своите обврски во изградбата на Коридорот 8, истакнувајќи дека ова не е само национален, туку европски проект што ја поврзува Албанија, Италија, Северна Македонија и Бугарија. Таа нагласи дека, иако Албанија го започнала проектот подоцна, напредува со побрзо темпо и очекува Македонија да покаже иста посветеност.
Балуку потсети дека подобрувањето на патната инфраструктура е клучен услов за европската интеграција и ги повика македонските власти да делуваат побрзо во реализацијата на овој стратешки проект.
Коридорот 8 е еден од десетте паневропски транспортни коридори, кој има за цел да обезбеди побрза и поефикасна комуникација меѓу Западна и Источна Европа. Основната траса на коридорот се протега од италијанските пристаништа Бари и Бриндизи, преку Драч, Тирана, Елбасан, Струга, Кичево, Гостивар, Тетово, Скопје, Куманово, Крива Паланка, Ќустендил, Софија, Пловдив и завршува во бугарските пристаништа Бургас и Варна на Црното Море.
Вкупната должина на коридорот изнесува меѓу 1.220 и 1.350 километри, а досега најголем дел од патната мрежа е модернизиран. Сепак, одредени делови, особено железничките врски, сè уште не се целосно изградени, што претставува предизвик за целосна функционалност на коридорот.
Северна Македонија веќе има започнато дел од изградбата, но останува прашањето за динамиката и роковите на реализација. Проектот за железничка поврзаност меѓу Бељаковце, Крива Паланка и Ѓуешево е во тек, но сè уште недоволно напреднат за да се овозможи целосно функционален транспортен коридор.
Со оглед на тоа што Коридорот 8 е еден од клучните фактори за регионалниот економски развој, успешната реализација на проектот ќе донесе бенефити не само за Северна Македонија, туку и за целиот регион. Дали македонските власти ќе одговорат на повикот и ќе го забрзаат процесот? Останува да се види.
Вигенин за Северна Македонија: Нема компромис со историјата и со правата на Бугарите
Ненадминливи Понуди Дневно
4.8 (10276 рецензии)
Заштедете 152.00 ден
14 март 2025
• од Вардарски
Министерката за инфраструктура и енергетика на Албанија, Белинда Балуку, испрати јасна порака до Северна Македонија – време е да се исполнат обврските и да се заврши изградбата на Коридорот 8. Овој паневропски коридор, кој ги поврзува Јадранското со Црното Море преку Албанија, Северна Македонија и Бугарија, е од огромно значење за регионалната поврзаност и економскиот развој.
Според министерката Балуку, Албанија веќе го забрза процесот на изградба и на 14 март официјално ќе биде отворен тунелот Муриз, дел од автопатот што ги поврзува Тирана и Дебар. Ова е значителен напредок во албанската инфраструктура, кој има цел да ја зајакне регионалната соработка и да го олесни движењето на луѓе и стоки меѓу двете земји.
Министерката упати апел до македонските власти да ги исполнат своите обврски во изградбата на Коридорот 8, истакнувајќи дека ова не е само национален, туку европски проект што ја поврзува Албанија, Италија, Северна Македонија и Бугарија. Таа нагласи дека, иако Албанија го започнала проектот подоцна, напредува со побрзо темпо и очекува Македонија да покаже иста посветеност.
Балуку потсети дека подобрувањето на патната инфраструктура е клучен услов за европската интеграција и ги повика македонските власти да делуваат побрзо во реализацијата на овој стратешки проект.
Коридорот 8 е еден од десетте паневропски транспортни коридори, кој има за цел да обезбеди побрза и поефикасна комуникација меѓу Западна и Источна Европа. Основната траса на коридорот се протега од италијанските пристаништа Бари и Бриндизи, преку Драч, Тирана, Елбасан, Струга, Кичево, Гостивар, Тетово, Скопје, Куманово, Крива Паланка, Ќустендил, Софија, Пловдив и завршува во бугарските пристаништа Бургас и Варна на Црното Море.
Вкупната должина на коридорот изнесува меѓу 1.220 и 1.350 километри, а досега најголем дел од патната мрежа е модернизиран. Сепак, одредени делови, особено железничките врски, сè уште не се целосно изградени, што претставува предизвик за целосна функционалност на коридорот.
Северна Македонија веќе има започнато дел од изградбата, но останува прашањето за динамиката и роковите на реализација. Проектот за железничка поврзаност меѓу Бељаковце, Крива Паланка и Ѓуешево е во тек, но сè уште недоволно напреднат за да се овозможи целосно функционален транспортен коридор.
Со оглед на тоа што Коридорот 8 е еден од клучните фактори за регионалниот економски развој, успешната реализација на проектот ќе донесе бенефити не само за Северна Македонија, туку и за целиот регион. Дали македонските власти ќе одговорат на повикот и ќе го забрзаат процесот? Останува да се види.
Вигенин за Северна Македонија: Нема компромис со историјата и со правата на Бугарите
Ненадминливи Понуди Дневно
4.8 (10276 рецензии)
Заштедете 152.00 ден
14 март 2025
• од Вардарски
Министерката за инфраструктура и енергетика на Албанија, Белинда Балуку, испрати јасна порака до Северна Македонија – време е да се исполнат обврските и да се заврши изградбата на Коридорот 8. Овој паневропски коридор, кој ги поврзува Јадранското со Црното Море преку Албанија, Северна Македонија и Бугарија, е од огромно значење за регионалната поврзаност и економскиот развој.
Според министерката Балуку, Албанија веќе го забрза процесот на изградба и на 14 март официјално ќе биде отворен тунелот Муриз, дел од автопатот што ги поврзува Тирана и Дебар. Ова е значителен напредок во албанската инфраструктура, кој има цел да ја зајакне регионалната соработка и да го олесни движењето на луѓе и стоки меѓу двете земји.
Министерката упати апел до македонските власти да ги исполнат своите обврски во изградбата на Коридорот 8, истакнувајќи дека ова не е само национален, туку европски проект што ја поврзува Албанија, Италија, Северна Македонија и Бугарија. Таа нагласи дека, иако Албанија го започнала проектот подоцна, напредува со побрзо темпо и очекува Македонија да покаже иста посветеност.
Балуку потсети дека подобрувањето на патната инфраструктура е клучен услов за европската интеграција и ги повика македонските власти да делуваат побрзо во реализацијата на овој стратешки проект.
Коридорот 8 е еден од десетте паневропски транспортни коридори, кој има за цел да обезбеди побрза и поефикасна комуникација меѓу Западна и Источна Европа. Основната траса на коридорот се протега од италијанските пристаништа Бари и Бриндизи, преку Драч, Тирана, Елбасан, Струга, Кичево, Гостивар, Тетово, Скопје, Куманово, Крива Паланка, Ќустендил, Софија, Пловдив и завршува во бугарските пристаништа Бургас и Варна на Црното Море.
Вкупната должина на коридорот изнесува меѓу 1.220 и 1.350 километри, а досега најголем дел од патната мрежа е модернизиран. Сепак, одредени делови, особено железничките врски, сè уште не се целосно изградени, што претставува предизвик за целосна функционалност на коридорот.
Северна Македонија веќе има започнато дел од изградбата, но останува прашањето за динамиката и роковите на реализација. Проектот за железничка поврзаност меѓу Бељаковце, Крива Паланка и Ѓуешево е во тек, но сè уште недоволно напреднат за да се овозможи целосно функционален транспортен коридор.
Со оглед на тоа што Коридорот 8 е еден од клучните фактори за регионалниот економски развој, успешната реализација на проектот ќе донесе бенефити не само за Северна Македонија, туку и за целиот регион. Дали македонските власти ќе одговорат на повикот и ќе го забрзаат процесот? Останува да се види.
Вигенин за Северна Македонија: Нема компромис со историјата и со правата на Бугарите
Ненадминливи Понуди Дневно
4.8 (10276 рецензии)
Заштедете 152.00 ден